PASA ALGO CON EL GRUPO

Responder
espumos

PASA ALGO CON EL GRUPO

Mensaje por espumos » 24 Nov 2017, 12:28

Hola a todos, pasa algo con el grupo, llevo días intentando contactar con Angelino y no hay manera, por otro lado el tema de contabilidad tampoco se actualiza desde julio y aquí los mensajes lo mismo,
GRUPO CATALUÑA - GRUP CATALUNYA

Fiti17

Re: PASA ALGO CON EL GRUPO

Mensaje por Fiti17 » 25 Nov 2017, 00:15

Que yo sepa no, seguimos reuniéndonos todo los segundos domingos de cada mes donde siempre( el ultimo fue en noviembre),en el tema de mensajes puede ser debido a que se creo un grupo por wahtsapp si no estas incluido y quieres que te metamos mándame un MP con tu numero para que te incluya

Saludos
GRUPO CATALUÑA

Enric

Mensaje por Enric » 12 Dic 2017, 22:35

Hola,

Comptabilitat actualitzada!

Amb els que he parlat personalment sabeu que aquest any (i, pot ser, també els començaments del proper) estic amb menys disponibilitats de temps del que és habitual.

A més tenia un desquadrament important que no trobava.

Demano disculpes pel temps que ha passat des de l’última actualització.

Fins aviat,

Enric
GRUP CATALUNYA

Angelino

Mensaje por Angelino » 14 Dic 2017, 12:56

No, amb el grup que jo sàpiga no.

Jo he tingut problemes d'estabilitat amb el p.... mòbil al mes de novembre, i a més, tenia torn de nit i l'ignoro bastant quan faig aquell horari, però ara al desembre ho tinc ja tot estabilitzat. El cert és que també feia ara mateix setmanes que no entrava al fòrum.... Bé, si vols alguna cosa de mi, ara crec que sí ho veuré. ;) Sento el parèntesi.

Responder