Monedes Estats Units

Responder
Carolingi

Monedes Estats Units

Mensaje por Carolingi » 01 Ene 2019, 23:33

Bona nit i bon any a tothom,

Mirant les previsions 2019 dels Estats Units, veig que està a previsions: 1$ Presidencial i 1$ Sacagawea, i per contra no surt 1$ American Inovation.
No se si aquest any 2019 sortirà o no alguna moneda de la serie dels presidents, es cert que aquest any pasat va morir George Bush, peró em sembla haver llegit que fins passat 3 anys de la seva mort no es podrà acunyar la moneda amb la cara del President en questió.
Entenc que la gent que us heu apuntat a les previsions de 1$ dels Estats Units esteu interesats també amb aquesta nova serie, cert?

Aquesta es la documentació que he vist:
http://www.numismatica-visual.es/2018/1 ... nnovation/

I aquestes son les persones que heu confirmat les previsions:
Kirilin, Fiti i jo

Falten per confirmar les previsions de les monedes dels Estats Units: Angelino, Fgvcoin, Jayme, Freelance66, Espumos i Ayter

kirilin

Re: Monedes Estats Units

Mensaje por kirilin » 04 Ene 2019, 21:38

Bones, jo si que estic interessat
GRUP CATALUNYA

Jayme

Mensaje por Jayme » 07 Ene 2019, 12:54

Hola:
Ja he fet les previsions, Hi si estic interesat amb la nova de 1 $.
Salutacions.
Joan

Angelino

Mensaje por Angelino » 05 Feb 2019, 13:31

Jo en principi no agafo la moneda 1 $ d'Innovació, l'acabo d'aconseguir a la fira de Berlin.... Però en endavant si m'apunto a qualsevol dòlar que surti.

Si això genera algun inconvenient, doncs tampoc passa res per tenir una 'repe'. Les previsions, sí les confirmo.

Angelino

Mensaje por Angelino » 05 Feb 2019, 13:40

Per cert, tenia la sensació d'haver confirmat les previsions fa molt de temps, però no era així amb les de USA.

De fet, és estrany que les tres persones que no haviem confirmat USA sí ho haviem fet amb l'euro...... I es que, depen de la pantalla, però a mi em passa ara mateix, quan entres a la pàgina de previsions es veuen les previsions euro I NO ES VEU QUE HI HAN MÉS COSES A SOTA.....

Si no et fixes a la barreta de la dreta, no veus que hi han més coses a sota. Em sembla que (ja sé que es responsabilitat nostra) molta gent no em vist que havia unes 'previsions USA'. De Freelance66 dóno por segur que sí vol les monedes USA que surtin perque el veig alguns dies i sé que les vol. Així que, li comunicaré perque les marqui.

D'Espumós, l'altre que falta, no estic tant segur.

Responder